Sunday, December 6, 2009

KaMPung BoY






Nama saya:
Aiman
          ( ni nick name ja,nama saya panjang sket lagi)
Umur:
7 tahun
        ( dah nak masuk darjah 2 dah tahun depan)
                                   Sekolah:
                                Tak pasti lagi 
 ( abah saya baru dapat bertukar mengajar di sempadan Kedah-Perlis, so, saya ikut dia ja la.) 



Hobi waktu cuti skolah:
-main game
- 'sauk' ikan & ketam dalam parit kat depan rumah Tok saya
- tengok movie



Destinasi Percutian Yang Terkini:
Rumah Tok Perlih saya

Superhero Kegemaran:
AUTOBOTS


Makanan Kegemaran:
Semua makanan yang diperbuat daripada ayam.

Minuman kegemaran:
Ayaq teh o ~sejuk takpa, suam2 pun takpa

                                 Best Friend Waktu Cuti Skolah:
Maksu saya yang sporting





Ok, ini saja la, mengenai diri saya yang kadang-kadang menjadi kampung boy,especially pada waktu cuti skolah.
I
I
V
Adiossss......
I
V
Terima lah kerlingan dan sengihan maut dari saya.....
I
I
V




p/s: saje jer aku buat entri kali ni untuk si Aiman, anak sedara aku ni. Bukannya apa, dia ternampak gambar adik dia si Alif waktu aku bukak blog ni depan dia aritu. Pastu dia pun sibuk la dok suruh aku buat untuk dia gak..
" maksu, cepat la buat kat abang satu. Nanti abang nak tengok."

No comments:

Post a Comment