Friday, February 19, 2010

tAJUK pe yer?...

Tadi saje jer, berkemas-kemas. Sambil-sambil tu belek-belak la hadiah2 dan kad2 yang diberi anak murid dan kengkawan aku aritu. Ni la baru ada peluang dan masa nak baca. Aritu packing je la ke dalam kotak yang mana patut. Tak sempat nak baca-baca semuanya. Bila baca balik kad-kad tu, rupanya baru aku sedar, ingat jugak dorang kat aku. Ada yang klakar, ada yang sedih. Ada yang luah perasaan. Ada anak murid yang nampak macam biasa-biasa je ngan aku, tetiba hantar kad, panjang berjela isinya..luahan perasaan. Semuanya aku simpan...

KAD DARI KAWAN2 SKOLAH
* macam-macam wish ler dorang nih...ye la...may ur wishes come true...  :-)


KAD DARI SAMSENG KG. DUSUN a.k.a Dayah, Zety,Eli & Yanti



* kakakakakakakaka! macam-macam ler korang...


HADIAH & KAD DARI DAYAH
kalendar+memo, buku resepi 500 kek (yeargh! dayah tau apa aku suker)


 memo pad calendar ni, si dayah paste sumer gambar Geng Samseng Kg. Dusun ikut bulan birthday masing-masing....( hehehehe! si dayah faham sangat ngan perangai  aku yang jenis tak ingat tarikh lahir orang....) 



p/s: allamakkkk!! tunggang-langgar gambar aku letak. malas nak edit, bleh tak? ..kikiki!!

2 comments:

  1. woitt...woittt...trharunyer aku...isk isk isk (srotttttt <---smbil kesat hingus)...hahaha...

    weh laili tnyer, ko cmner skrg nih...

    ReplyDelete
  2. cesss! memang dasar budak hingusan! hahaha! aku ok jer...macam biasa la...cuma aku skang ni lebih bersopan -santun..al2 control macho,gitu! kikikiki!

    ReplyDelete