Sunday, April 25, 2010

bAJU sAMA deNGan WArDinA?

Tadi aku saje je search gambar Wardina, tetiba terjumpa 2 gambar dia ni..Alamak! macam aku pernah tengok jer orang pakai tudung & baju kaler tu! Sape yer? Hahaha! Sape lagik, aku lar! Hahahahaha! Cuma bezanya, Si Wardina tu 2 juta kali lebih cun la dari aku! Kahkahkah! Layannnnn......

Wardina Cun                                                            Isma Poyo



'Kak Dina Hijau Menawan'                  'Dik Isma Si Katak Hijau'


















Kueng! Kueng! Kueng!  Saje jer suka2 merepek di malam hari...

2 comments:

  1. salam kenal isma =)...
    jumpe blog izma kat forum kete persona...
    dh dapat kete ke...kalau dh dapat cam mane...ok x???

    ReplyDelete
  2. salam kenal..thx sebab sudi masuk blog saya ni. (^_^)..emm yang persona tu blum dapat lagi..salesman tu pun cakap memang lambat sebab persona elegance baru launch bulan 3 aritu,kan? lagipun saya amik yang hi-line, mmg takder stok. dia suggest saya amik m-line. kawan saya pun suggest amik gen-2 baru tu, tapi saya dah jatuh cinta kat persona tu..so,sanggup la tunggu wpun lambat. huhu!

    ReplyDelete