Friday, April 30, 2010

Why Boys Need Parent?

'dok dalam ni sampai bila-bila pun best gak.. sejukkk jer'


'hei budak! ko tak pernah tengok buaya ker?'


'eyakh! eyakh! nape la spiderman takde sayap..semput dah aku ni!'



'ni kalau bleh surf terus masuk dalam laut, bleh la aku jala ikan skali' 


' agak-agak kalu aku cucuk mende ni, bleh nampak bunga api,tak?"


"harap-harap Pakcik Sarip tak perasan aku stunt atas sampah dia ni. Dusyumm!!!'



' pas main-main ni, kitorang nak pi makan KFC lak..heheheee."


' woit budak omputih! takder tempat lain ke ko nak  bunuh diri,hah?!' kata pakcik berperut buncit itu..


" umphh! umphhh! ummphh! tolong! aku dah nak muntah dok lam mulut budak ni. Bau petai!"




' dah lama aku tak mandi kat air terjun....bile la ada masa free nak pi bercuti nih?...asal cuti je, kene jaga cucu pelesit aku tu plak...



" suke ati ko la budak kecik oi, nak buat pe pun..aku ngantuk ni...maleh layan...


" kekekekeke!"



' slurrp! alamak! lupa baca Bismillah la plak!

No comments:

Post a Comment