Wednesday, February 23, 2011

Today I revealed few things. Benda-benda dan perkara yang selalu berada dalam jangkaan aku, terbukti benar. It’s amazing!! Aku ni jenis yang selalu berada dalam keadaan complicated dan keliru dalam membuat sesuatu keputusan. Akan tetapi, selalunya di setiap penghujung, aku sering dapat membuat keputusan yang betul, walaupun pada awalnya selalu keliru + sedikit blur ( sedikit? Huhu)…



Caranya: dengan mengambil atau mendengar kata hati yang pertama sekali berbisik..kalau cuba berfikir berkali-kali, selalunya kita akan jadi ‘bias’ dan berat sebelah…kadangkala kata hati yang seterusnya ialah bisikan penyedap hati…so, pertama sekali hati berbisik,maka itulah yang sebenarnya…tak kira la dalam mambuat sesuatu keputusan atau dalam membuat telahan..ini bagi aku je la..orang lain aku tak tau…huhuu…




Dari segi telahan personaliti pulak, kalau aku tengok seseorang tu, selalunya aku tak salah…walaupun kadang-kadang aku cuba menafikan bisikan hati aku tu, di akhir sekali, memang benar, personality seseorang tu memang macam yang telahan pertama aku…dah banyak kali terbukti…tak kira la, kalau pertama kali aku tengok , hati aku berbisik orang tu baik, walaupun muka macam crook, lama-lama kenal, memang orang tu baik…kalau pertama kali aku tengok, aku rasa macam panas je dia ni, walaupun muka seayu Mahsuri atau sehensem Fahrin ( hensem ke Fahrin?...bagi aku ensem la….hahahahaha!!)….akhir sekali, memang terbukti memang dia ni panas…(panas ni maksud aku dia ni ada something wrong la..so, beware!)….


Kadang-kadang suara hati aku ni berbisik yang aku rasa memang mengarut..tapi, di akhirnya memang terbukti benar personality seseorang tu memang macam tu…( ape bende?...rahsia la..off record…) biasa la, macam-macam jenis orang yang Tuhan ciptakan ada kat dunia ni…macam-macam perangai ada.


Heh..panjang plak repekan aku ni…kalau ada yang baca dan rasa cam mengarut je…sila abaikan…(^____^)

No comments:

Post a Comment