Monday, November 2, 2009

Makan Secara Sihat Dengan Herbalife - Team Cikgu2

Sebenarnya sejak dekat 3 bulan aku ambil produk ni, dah 4 orang kawan aku dari berbagai peringkat umur dah join aku ni. Tiga orang cikgu yang sama sekolah dengan aku ni, ambil plan untuk turunkan berat badan dan seorang lagi cikgu dari sekolah lain, ambil plan untuk naikkan berat badan, sebab dia tersangat la underweight. Sampaikan dia cuba aper produk naikkan berat badan pun, makan banyak dan habiskan beratus ringgit, tapi tak juga menunjukkan peningkatan.

So far, 2 orang cikgu yang baru ambil 2 minggu dan masih lagi dalam tempoh menyesuaikan diri dengan plan pemakanan yang baru ni, masing-masing dah berjaya turun 2 kg lebih. Masing2 dah berjaya naikkan peratus otot dalam  badan dan berjaya kurangkan ukuran inci badan yang sangat tak disangka (hehe! bahasa pasar betul aku ni) . Tapi yang bestnya yang sorang lagi ni, baru ambil 4 hari, dah berjaya turun sebanyak 2 kg jugak!

Cikgu yang ambil plan naikkan berat badan ni plak, baru ambil 2 minggu, dah berjaya naikkan hampir 3kg! Muka dia pun dah berseri2 dah skit. Takla cengkung macam mula2 dulu tu.

Aku tak dapat nak tunjukkan gambar dorang kat sini. Ape pun nanti selepas 3 bulan, aku akan 'upload'kan gambar SEBELUM&SELEPAS dorang kat sini.

Good Luck untuk korang dan aku jugak. So, aku dah ada geng untuk berjuang mengubah cara pemakanan yang betul. (susah wooo!)

No comments:

Post a Comment