Thursday, October 29, 2009

bIRu MaTa hiTAmKu..


Lagu: Kumpulan Wings

Mana bukti kata sakti

   Kau laungkan oh ho
Mana panji perjuanganmu semalam
Mana kesan cinta agung

   Kau talunkan oh ho
Mana teman ingin juga ku saksikan
   Aku damba kebebasan
Biar pahit biar pedih
   Biar biru mata hitamku
Mana pedang sejahtera
   Kau hunuskan oh ho
Mana hilang oh kemana wahai teman
Aku rela menemanmu
Dalam sulit dalam sepi
   Andai engkau tak takut mati
Aku rela mengekormu
Dalam ribut dalam kabut
                                                                Andai engkau tak jadi takut...

Lagu ni mungkin takder kaitan pun antara Aku & Che Yah. Saje je, aku nak hi-light mata biru die tuh! Menakjubkan betul! Macam orang Ukrain weh!Jangan marah yer, Che Yah! Hahahahaha!!!




No comments:

Post a Comment