Wednesday, October 21, 2009

Weight Loss Challenge 10

Waaa! Lamanya tak update WLC aku ni. Bukan pe, maleh, sebab setiap minggu turun setengah kilo hingga ke 1 kilo lebih jer. Beser ar, aku ni suka ngelat. Makan-makan gak. Toing!Toing! Tapi untuk WLC 10 yang aku attend minggu lepas, aku telah menjadi JUARA MINGGUAN-Kategori INCH LOSS! Hahahaha! Best! Best! Tapi gambar takder lar.

So, dengan terbelit2 lidahnyer, terpaksa la aku men'speaking' London depan coach2 obersi ( oversea) tuh. Ala-ala kongsi rahsia inch loss lar! Takder rahsia per pun, minum shake herbalife tu, tengahari makan nasik cam besa. Itu jer. Takder la exercise pun. Tak sempat weh, petang asik ujan jer. Ingat nak gak pi joging ker haper.

Aritu dok intai2 gak mesin exercise kat kedai. Ingat nak sambar gak. Tengok lar cemana nanti. Pikir dua kali gak, sebab kat rumah kat kampung dah ada treadmill Takasima tu. Abang aku yang bagi suh mak aku jalan2 atas tu. Tapi dah namanya kat kampung, cemana aku nak exercise ari-ari. Tak per, akan ku sambar gak yang jenis lain. Keh! Keh! Obsess nyer akuh!

No comments:

Post a Comment