Friday, August 28, 2009

Catatan Semalam

  • Fuh! Nasib baik abang aku dengan sukarelanya nak hantar aku ke SMKPBU tu semalam. Kalau aku pi sorang, gerenti sesat, sebab ada simpang lain untuk ke skolah tu. Tak pasal2 aku pi skolah menengah Thailand kat sempadan Mesia tu. Haha!
  • Jumpa kawan lama, Mazlin. Actually dia ni kawan kepada besfren aku. Tapi aku kenal gak dia. Tak la boring ,waktu menunggu nak masuk ke dewan exam tu. Ada gak kawan untuk borak2. Kalau amik kat KL,konfem la aku berkepit ngan Che Yah. Mazlin ni pun calon menumpang gak, sebab dia mengajar kat Pahang. Macam2 crita dari dia yang ngajar anak2 orang asli kat sana. Klakar pun ada. hihi!
  • Tak sangka plak, terjumpa gak sorang senoir aku waktu aku Matrik kat KYPM Bangi dulu tu ( jadik cikgu gak yer, pakcik ni). Mungkin dia tak kenal pun aku. Slalunya junior yang kenal senoir. Senior mane nak kenal junior dorang yang ramai2 tu. huhu!
  • Tambah kawan baru- Kak Ieda. Kakak ni ngajar kat SMK Tuanku Suleiman. Rupanya rumah dia tak la jauh sangat dari kampung aku.
  • SMKPBU - cantiknya kawasan skolah ni. Kagumnya aku. Ye la, kalau nak banding ngan skolah aku yang kat pinggir Jalan Peel tu. Heeeee!
  • Soklan Paper P&P agak senang.Tapi tak tau la,soklan2 dia trick jugak. Semua jawapan hampir samer je.
  • Soklan Paper Umum agak susah. Mungkin sebab aku tak baca satu hapah pun kot. So, semalam aku tembak jer. Pom! Pom! Pom!

No comments:

Post a Comment