Sunday, August 2, 2009

Tak Turun Lagik???


Ayyyoooo! Ammaaa!!!! Berat aku blum turun lagik ker???


Petang tadi aku pegi timbang berat badan aku yang montel ni kat penimbang digital kat CarreFour tu. Ingatkan dah turun ke lagik skilo ke haper. Skali tengok result, tetap 77kg macam ari Isnin minggu lepas. tak ble jadik nih, ari Rabu esok lusa dah nak kena p jumpa coach aku, Kak Fauziah. Malu la kat dia, berat tak turun-turun lagik, dah dekat seminggu dah.


Makan macam aritu gak la, cuma skang ni aku nakal skit, malam-malam aku pi tambah makan oat plak. Aku lapar la, Nyah! tapi kan, tadi aku pakai baju lama aku yang dulunya 'super ketat', tapi tadi elok lar pulak,dah longgar dan selesa dah. Ummm...tapi aritu Kak Fauziah penah cakap, kadang-kadang berat lambat turun, tapi ukuran inci bleh turun. Mungkin kes aku macam tu, kot kali ni.


Takpe la, ari Rabu ni, aku pi check kat dia la. Kalu aku check kat dia, semua complete, siap amik ukuran badan, % lemak dlm badan, % air, % otot, dll.


Apepun, aku nak start posa la esok. Bagi cepat turun sikit. Lagipun aku takut frust pasni. Yearghhh!! Usaha Tangga Kejayaan! heh!heh! poyo jek aku nih!

No comments:

Post a Comment