Thursday, August 27, 2009

Exam PTK..Awat Jauh Sangat Kak Cik ooii!!

Memandangkan skarang dah pun masuk ke 27hb Ogos, maka, pada pukul 9.00 pagi nanti aku akan menduduki exam PTK (Penilaian Tahap Kecekapan) di SMK Padang Besar Utara, Perlis. Exam ni adalah untuk mereka2 yang kerja gomen (keja kerajaan laa) seperti aku ni la. Oleh kerana exam ni memang selalunya pada pertengahan cuti skolah, maka aku dengan penuh prihatinnya selalu la apply untuk tukar tempat peperiksaan kat negeri aku ni. So, aku bleh la lama skit bercuti tu. Kalau tak, baru 3-4 hari cuti, dah nak kena balik KL untuk amik exam ni.

Tapi tu la,untuk kali ni, aku ni lambat plak alert tentang nak mintak tukar pusat exam macam selalu. Last minute dah aku baru buat. Nasib baik la dapat tempat gak. Dapat la pusat yang jauh gabai dari rumah aku nih. Rumah aku kat area Kangar, tempat tu kat Padang Besar, jenuh jugak aku nak mencari skolah tu esok. Waddduhhh!! Mudah-mudahan aku jumpa gak SMKPBU tu. Walawalawalaaaa! Itu la, sapa dok suruh buat keja last minute, ni baru hang nak tau!!! Serve me right!!

No comments:

Post a Comment