Monday, September 7, 2009

Banding Gambar - Part 1

Semalam aku telah attend program anjuran Herbalife di Berjaya Times Square. Selepas program tu, sempat la aku bergambar dengan coach aku, Kak Fauziah. Saje je nak tengok selepas beberapa bulan apa perubahan dalam gambar yang akan datang. Lagi pun sejak hari Rabu minggu lepas sampai semalam iaitu 4 hari, aku telah berjaya turunkan lagi dalam 1.1kg. So, dalam masa lebih kurang sebulan, aku dah berjaya turunkan 6kg lebih. Setakat ni perubahan badan tak nampak sangat,kalau nampak pun sikit je. Yang nampak pun, muka aku ni dah kempis skit la. Huhu!


So, ni 1st time aku nak banding gambar sekarang dengan gambar tahun lepas, waktu badan aku 80kg (menternak badan dan ikut perasaan je waktu ni). Lagipun tahun lepas aku tak brapa hepi, so aku layan perasaan dengan makan dan makan. Nasib baik tak sempat kene penyakit. Tapi, tahun ni aku hepi dan otak pun dah clear. Problem sikit-sikit tu, biasa la. Sape yang tak der problem kat dunia ni, memang pelik, ar!

Gambar tahun lepas: aku pakai baju hijau tu.....
Gambar terbaru      : aku pakai baju black&white tu.. Kak Fauziah sebelah aku tu la. sebenarnya dier ni kecik jer. tapi lam gambar nampak macam tembam ler plak. Samer la ngan aku, lam gambar je nampak gumuk, tapi kat luar slim jer. kahkahkahkahkah!

No comments:

Post a Comment