Sunday, September 20, 2009

MeSEj rAyA


12 jam yang lepas...

Aku: Macam tak percaya jer esok nak rayer. Isyk! Satu mesej raya pun tak dapat lagi nih. Slalunya kalu nak mula bulan puasa ke, hari kebangsaan ke, ade2 je mesej yang masuk. Aku nak hantar kat orang pun, takder mesej yang best. Kalau tak, bleh forward jer.

12 minit yang lepas...
                                                                                   tut2! tit2! tut! tit2! x 30 kali

Aku: Ayoyo! Banyaknyer mesej raya masuk. Kawan2 lama yang lost contact pun ramai
        yang mesej. Korang pun tak tido lagik ruper nye yer?!

p/s: Agaknya kawan-kawan aku pun tadi macam aku gak kot. Belum dapat lagik mesej
      raya yang best untuk di'forward'. Bila dah ada yang hantar, so, masing2 pun mula
      rancak la hantar ucapan kepada sesiapa yang terlintas di hati. Ramai yang dah lama
      tak dengar brita, tiba2 timbul nama sebagai penghantar mesej.
      Alhamdulillah, Frienship Never End.
      I LUV MY FRENS, WHEREVER U ARE!

No comments:

Post a Comment